13340
Book
In basket
Książka łączy wiedzę z kilku działów psychologii z jasno przedstawionymi zastosowaniami i uwagami dotyczącymi możliwości ulepszenia nauczania na wszystkich poziomach w polskich szkołach. Publikacja jest skierowana do studentów, rodziców, nauczycieli oraz wszystkich osób pracujących z młodzieżą i przygotowujących się do tej roli. Profesor Philip Zimbardo zamieścił w książce specjalne przesłanie pt. „Moja wskazówka dla polskich nauczycieli: jak sprawić, aby wasi uczniowie na swojej drodze w bohaterskiej podróży pokochali uczenie się”. Publikacja została podzielona na trzy części: - Młodzież wykluczana i młodzież doceniana, - Młodzież w grupie i młodzież jako grupa, - Czas na bohaterów: programy interwencyjne. Poszczególne rozdziały przygotowali: dr Agnieszka Wilczyńska (Instytut Psychologii Uniwersytetu Śląskiego), dr Justyna Trepka-Starosta (Instytut Psychologii Uniwersytetu Śląskiego), mgr Justyna Piękoś (Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna PARTNER w Gliwicach), mgr Michał Brol (Instytut Psychologii Uniwersytetu Śląskiego), dr Urszula Markowska-Manista (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie), mgr Aleksandra Niedźwiedzka-Wardak (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie), śp. dr hab. Beata Dyrda (Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Śląskiego), dr Maciej Stolarski (Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego), dr Maciej Januszek
Availability:
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 283-310.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again